Autodesk and Alias
Autodesk and Alias
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
3D Studio Max
 
Maya
 
Photoshop
 
Tutoriálok

Nézőpontok, Perspektíva, Színek, Tárgyak felépítése, Spline, NURBS

  2006.08.26. 14:43
A program nézőpontok kialakításához kamerát használ. Ezek a kamerák mindenben megfelelnek egy valós kamerának, vagy fényképezőnek. A tárgyakat hasonlóan egy fényképezéshez, be kell állítani, meg kell világítani. A program a kamera paramétereit fi...

Bool-algebra

  2006.08.26. 14:42
Két létező primitív, vagy összetett tárgy között létrehozhatunk olyan kapcsolatot, melynek eredménye lehet: a két tárgy összege /A+B/ a két tárgy közös része /Intersection/ az egyik tárgy mínusz a másik tárgy. /A-B vagy B-A/

Parametrikus modellezés, Modifier Stack

  2006.08.26. 14:41
A 3D Studio MAX egyik különlegessége a parametrikus modellezés, mely azt jelenti, hogy a tárgyakat és a rajtuk végzett mûveleteket parametrikusan, matematikai formában írja le. A program másik érdekessége, hogy ötvözte a poligonális és a spl...

Forgástest létrehozása metszetből (a Lathe parancs)

  2006.08.26. 14:40
A két dimenziós tárgyakból legtöbbször forgástesteket szoktak készíteni. Ilyen forgástest készítõ parancs a LATHE parancs. Két dimenziós tárgyak elkészítéséhez a tárgy rendeltetésétõl függõen használnak primitíveket vagy NURBS obje...

Morph

  2006.08.26. 14:39
A morfózis lényege, hogy a forrástárgy és a céltárgy közötti idöben a program a forrástárgy alkotópontjait mozgatja el a céltárgy megfelelö alkotópontjainak helyére.

Erdő készítés (Scatter)

  2006.08.26. 14:38
Ezzel a módszerrel olyanok próbálkozzanak, akiknek rendelkezésére áll megfelelő mennyiségű szabad memória, hiszen a fák számának növelésével nagymértékben növekszik a lefoglalt memória. Ezt ajánljuk továbbá azoknak, akik az elmentett file méretét...

Fej készítése (Surface Tools)

  2006.08.26. 14:37
Ezzel a tutorial-al szertnék bemutatni egy olyan modellezési eljárást, amely megkönnyíti az organikus testek ekészítését! A modellezés úgy zajlik, hogy görbe, 3-d ben elmozgatott egyszerü vonalakkal körbeírjuk a test domináns vonalait, majd egy m...

Tenger alatti környezet

  2006.08.26. 14:36
Talán mindenki, aki kicsit is érdeklodik a fantasztikum és a háromdimenziós rajzolás iránt, az ismeri a Seaquest címu filmsorozatot, a sorozat animációit. ( Lightwave-vel készültek ) Ha kedved lenne hasonló filmeket, képeket késziteni, de eddig g...

Textúrázás

  2006.08.26. 14:35
Ebben a tutorialban szeretném bemutatni, hogy milyen lehetoségek állnak rendelkezésre a 3D Studio MAX-ban egy objectum texturával ( mintázattal ) történo beborítására, illetve milyen trükköket ismerek a Bitmap ( kép )pontos elkészítésére, valamin...

Tűz motion blur-ral

  2006.08.26. 14:34
Gyorsan mozgó tüzes csóvák létrehozása űrjelenetekhez, ennek gyors és létványos eredményű megoldását mutatja be 3ds max felhasználók részére K. Gábor.

Az üveg

  2006.08.26. 14:33
Minden 3D-s szoftverben az egyik legérdekesebb dolog az üveg anyag készítése. Most konkrétan 3D Studio MAX-ban fogunk ilyen anyagot készíteni. Eléggé számításigényes lesz, úgyhogy készülj fel a hosszú várakozási időkre a próbarendereknél. Egy üve...

Fények

SAS  2006.08.26. 14:32
Létrehozott helyszín bevilágítása több fényforrás együttes használatával a kívánt fény és árnyék viszonyok eléréséhez.

Animálás csontokkal

  2006.08.26. 14:31
Zoli írásából néhány egyszerű box mozgatásával bemutatva elsajátíthatjuk a 3ds max-ben található csont (bone) alapú animációt.

Vízesés

world3d.hu  2006.08.26. 14:30
A természetben az egyik legszebb látványosság a vízesés. Az elkövetkező leírásban a vízesés készítésének egyik módjáról lesz szó. A vízesést részecskerendszerrel valósíthatjuk meg, amit Deflector-okkal irányíthatunk.

Robbantás Particle Array használatával

world3d.hu  2006.08.26. 14:29
Látni fogod, hogy a Particle Array segítségével hogyan robbants fel egy objektumot, melynek széthulló darabjai más objektummal ütköznek. Régebben rengeteg időt kellett eltölteni a robbanás rendes kivitelezéshez, és elég kellemetlen volt, hogy a s...

Növény növekedésének modellezése

world3d.hu  2006.08.26. 14:27
A gyökérnövekedés szimulálására szerencsére a Maxben vannak beépített eszközök. Ez az eszköz egy PathDeform nevű módosító.

3ds max Video Post

Nagy Péter  2006.08.26. 14:26
A Video Post működésének elve, hogy az időtengelyen kijelölt tartományban a kiválasztott kamera vagy nézet ablak képét lerendereli, majd ezt a képinformációt továbbadja esetleges további utómunkálatokra, majd megadott formátumban elmenti.

Labda pattogtatás reactor-ral

world3d.hu  2006.08.26. 14:24
Bizonyára sokaknak gondot okozott már, hogy gyűrődjön a ruhánk, hogyan bírjuk pattogásra a labdát, és hogyan hassanak egymásra a tárgyak. A következő leckében pattogó labdát fogunk készíteni reactor pluginnel.

Animálás hang-adatokkal - Audio Float

fanyuvo  2006.08.26. 14:22
A hangra vezérlés már nagyon régóta megtalálható a 3D Studio-ban és nem kell hozzá külső plugin sem.

Külső helyszín készítés

ESTamas  2006.08.26. 14:20
Ebben a leckében 1-2 tippet trükköt és tanácsot szeretnék megosztani Veletek azzal kapcsolatban, hogy hogyan készítsünk el egy képet. Mutatok pár modellezési, textúrázási és világítási megoldást arra, hogy sima maxos renderből mit lehet kiho...

Lövések szimulálása

Forst tech  2006.08.26. 14:17
Lövések szimulálása 3ds max-ben Particle Flow felhasználásával.

Glow effektus készítése

Iguana  2006.08.26. 14:08
Fényburok (glow) effektus létrehozása renderelés közben ID-k aklamazásával.

Köd készítése

Iguana  2006.08.26. 14:04
A környezeti, ún. environmentális hatások egyik legismertebb képviselője a köd. Több lehetőségünk is van köd előállításához. Mi most a 2 legegyszerűbb és legkönnyebben használhatót vesszük át.

Füst készítése

Iguana  2006.08.26. 14:00
Füst effektus készítése 2D elemeket mozgató részecske-rendszer segítségével. A füstöt, mint 2D textúrát fogjuk megvalósítani.

Bevilágítás elmélet

Iguana-world3d.hu  2006.08.26. 13:56
A most következő lecke főként elméleti tudást biztosít azoknak, akik művészi oldalról kívánják megközelíteni a 3d-t. Nem kell v-ray, nem kell brazil, vagy final render ahhoz, hogy fotorealisztikus képeket kreálhassunk.

Autó-festés MentalRay-el

Tottaire-world3d.hu  2006.08.26. 13:45
Ebben a leckében megmutatom, hogy készítettem egyszerű eszközökkel metál-fény hatású festést egy autó modelhez. Maga az anyag Shellac típusú. Ennek 2 része van: a base és a shellac.

 
Naptár
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
Idő
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Látogatotság
Indulás: 2006-08-26
 
Szavazz!!!
Az oldal
Milyen lett az oldal?

Király
Közepes
Elmegy
Szar
Többet ilyet ne
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?