Hozzon létre bámulatba ejtő 3D alkotásokat, rövidebb idő alatt
Vigyen a mozivászonra 3D filmhatásokat. Hívjon életre valósághű karaktereket egy népszerű játékban. Hozzon létre gazdag és összetett design vizualizációt. Az Autodesk® 3ds Max® 9 3D animációs, képgeneráló és modellező szoftver játékfejlesztők, design vizualizációval és vizuális effektusokkal foglalkozó művészek számára teszi lehetővé teljesítményük maximálisra növelését, és nagy kihívást jelentő animációs projektek kezelését.
Áttekintés
Vállaljon el bármilyen projektet és érje el a kívánt eredményt rövidebb idő alatt. Az Autodesk® 3ds Max® 9 szoftver lehetővé teszi összetett adatok kezelését, és hogy Ön bővítse csapatát az új-generációs alkotás követelményeinek rugalmas kezeléséhez.
Új jellemzők Fedezze fel az Autodesk® 3ds Max® 9 legpompásabb funkcióit.
Bemutató demók Ismerje meg az új funkciókat számítógépére letölthető videomodulok segítségével.
Teljesítmény Dolgozzon állandóan növekvő adatmennyiségekkel és összetettebb jelenetekkel. Az Autodesk 3ds Max 9 új 64-bites verziója a legújabb technológiai fejlődést kiaknázva azokat a kihívásokat célozza meg, amelyekkel az új-generációs termelési folyamatokban szembenézünk.
Termelékenység Modellezzen gyorsan szervetlen formákat ProBoole-elemekkel. Helyezze animációit különböző rétegekbe, hogy ezzel megkönnyítse az összetett animációk beállítását. Kövesse a jelenetek összetettségére és a képbemutatás sebességére vonatkozó statisztikákat, hogy ezáltal a teljesítmény mérhető és optimalizálható lehessen. Aknázza ki a 3ds Max 9 kiváló tulajdonságait — mint például az összetett dinamikus szövetkezelés — olyan gyorsaságot és precizitást felmutatva, amely a szigorú határidők teljesítésének magától értetődő alapfeltétele.
Hatékony munkamenet Osszon meg másokkal könnyedén fájlokat, ellenőrizze a folyamatban lévő munkákat, módosítsa a körülmények figyelembevételével a munkafolyamatokat, ezáltal meggyorsítva a kreatív alkotás menetét. A csatolt tárgyakkal való jobb interaktivitást lehetővé tevő, továbbfejlesztett xefs, a relatív elérési utak támogatása, valamint az Autodesk® Vault funkció segítenek a munkamenet optimalizálásában és remek együttműködést biztosítanak egy kreatív csapat tagjai között.
A képgenerálás fejlesztései Alkosson bámulatba ejtő fotorealisztikus képeket. Az új mental ray® 3.5 átmenetkészítő segítségével könnyedén létrehozhat árnyékolt égboltot és szimulálhat fémszínű autófesték hatást. Ezen kívül előre definiált környezeti fényhatások, kerekített sarkok, tükröződések és fénytörés effektusok teszik lehetővé, hogy az eredmény elképesztően valósághű legyen. Használja ki maximálisan a mental ray képgeneráló motorját az Autodesk 3ds Max 9 szoftverben.
Könyvek: 3ds max 7 - Alapvető technikák középhaladóknak
Ebben a kötetben a szerző, Ted Boardman, a térgrafika és -animáció egyik piacvezető programjához kínál átfogó útmutatót. Nem csak azt tanulhatjuk meg belőle, hogyan készíthetünk modelleket és animációkat a 3DS Max 7-ben, hanem megérthetjük a program működési elvét is. A könyv példáinak és gyakorlatainak elvégzése során felfedezzük a Max 7 új szolgáltatásait, amelyek még erőteljesebbé és könnyebben használhatóvá teszik a programot. Akár kezdők, akár öreg rókák vagyunk, akik hatékonyabbá szeretnék tenni a munkát, az alábbi témakörök részletes tárgyalásából sok hasznos dolgot tanulhatunk:
- Hatékony modellezés síkbeli alakzatokkal - Rugalmas modellezés görbék kifeszítésével - A jelenetek megvilágításának és az anyagok használatának legjobb módjai, amelyek a lehető leggördülékenyebbé teszik az együttműködést más alkalmazásokkal, például a Discreet Combustion programjával a csoportmunka során - A pontosabb szabályozást lehetővé tevő animációs eljárások és szerkesztőeszközök, például a Dope Sheet és a Curve Editor használata, különös tekintettel a változó sebességű tárgyak modellezésére Gőz és füst utánzása a Particle Flow és más részecskerendszerek segítségével Dinamikaszimuláció a reactorral: bonyolult animációk egyszerű létrehozása
A szerző a Discreet 3DS Max és az Autodesk 3D Studio VIZ utazó szaktanácsadója; egyike a Discreet hitelesített oktatóinak (Authorized Discreet Training Specialist), mely címmel csak kevesek rendelkeznek. Tanítványai közt az építészektől a repülőgép-tervezőkig, a televíziós szakemberektől a számítógépes játékok készítőiig mindenféle szakma képviselteti magát.
3ds max 7 biblia I-II. ( Kelly L. Murdock)
Rövid ismertető
Kelly Murdock mérnöki és számítógépes grafikusi háttérrel rendelkezik - bebarangolta az egész 3D ipart, látványterveket készített, térhatású modelleket hozott létre játékfilmekhez, szabadúszó 3D-művészként dolgozott, és még háromdimenziós programozással is foglalkozott.
Könyve a kezdőtől a középhaladóig terjedő tudásszinttel rendelkező felhasználóknak szól, érintve néhány haladó témakört is; a kezdőket külön Gyorstalpaló segíti.
A kötet fő célja, hogy a Max átfogó leírásaként szolgáljon. Ennek a célnak az elérése érdekében a szerző gondos részletességgel taglalja a Max szinte minden szolgáltatását, beleértve az összes alapelemet, anyag- és leképezéstípust, módosítót és vezérlőt.
A 3D Studio max 7-es változatába számos, korábban bővítményként elérhető szolgáltatást beleolvasztottak (ilyen például a Character Studio) - az új szolgáltatások között vannak olyanok, amelyek teljesen újak, nem csak a Maxben, hanem az egész iparágban. A könyvben helyett kapott egy teljes rész, ami a Character Studioval foglalkozik, és néhány további fejezet, amelyek átveszik az új szolgáltatásokat.
A könyv a következőkkel ismertet meg:
a program kezelőfelülete, a nézetablakok használata, a fájlok kezelése, az objektumok (rácsok, kamerák, fények, térgörbületek stb.) alkalmazása, a módosítók és a Modifier Stack, modellezés (rugalmas alakzatok, sokszögek, foltok, NURB-ök, összetett objektumok, részecskerendszerek stb.), anyagok és leképezések, a kamerák vezérlése és a kameraeszközök használata, Multi-Pass Camera hatások, megvilágítás, animácó: kulcskockák, az Animation módosító, a Track View nézetek, megszorítások és vezérlők, a Character Studio, a Dynamics eszköz és a reactor szolgáltatásai, leképezés - légkörök, Render Elements, Render Effects, hálózati leképezés, sugárkövetés, képzeletbeli sugár, Video Post kezelőfelület, a MAXScript és a bővítmények használata.
Minden fejezetben logikus lépéssorozatokat tartalmazó gyakorlatokat találunk, amelyek általában egy tanulmányozható és összehasonlítható ábrával végződnek. A gyakorlópéldák a könyvhöz tartozó CD-ROM-on is szerepelnek, így élesben is kipróbálhatók.A könyv legvégén négy függeléket találunk, amelyekben a Max 7 új szolgáltatásai, a telepítési és rendszerbeállítások, a Max billentyűparancsai, valamint a könyvhöz tartozó CD-ROM tartalomjegyzéke szerepelnek. |