Ezzel a tutorial-al szeretnk bemutatni egy olyan modellezsi eljrst, amely megknnyti az organikus testek elksztst! A modellezs gy zajlik, hogy grbe, 3-d ben elmozgatott egyszer vonalakkal krberjuk a test dominns vonalait, majd egy mdost rkldsvel lthat fellett alaktjuk objektumunkat!
Bonyolultnak tnik?
Pedig nem az!:))
Megmutatom, n hogyan csinlom…
1. Szksgnk lesz a 3d Studio MAX 3.0-ra, mert ebben mr alapbl benne van a Surface Tools plugin.
Ez tudomsom szerint 4 elembl ll, de nem rszletezem ket...A legfontosabb a Surface mdost!
2. Nagymrtkben megknnyti a dolgunkat, ha rendelkeznk emberi fejet brzol kp ell-, s oldal-nzetvel!
Ezek azrt kellenek, hogy megfigyelhessk az arc fbb alkot vonalait, valamint a kpeket httrnek belltva meg tudjuk rajzolni a kontrokat. (Ha nincs kped, hasznld az ittenieket!)

Valahogy gy!:)))
Mieltt belevgnnk szeretnk elmondani egy-kt dolgot, amit nem szabad figyelmen kvl hagyni!
- Kt grbe keresztezdsnl a vertexeknek egy pontban kell lennik, klnben a Surface mdost itt nem fogja ltrehozni a felletet!
- Ha teheted, akkor ngy segmens ltal hatrolt felleteket kszts!
Lehet, hogy megcsinlja a hrmat, tt, de nem ez a jellemz!