Labda pattogtatsa a 3DS Max 7 beptett reactor(havok) plug-in-jval
Bizonyra sokaknak gondot okozott mr, hogy gyrdjn a ruhnk, hogyan brjuk pattogsra a labdt, s hogyan hassanak egymsra a trgyak. Nem, nem kell a dinamika rszhez nylni (legalbbis egy ideig), mert a havok nev plug-in teljesen felvltja! Bevezetsnek taln ennyi, jjjn a lnyeg.
Kszts egy boxot s egy geosphere-t az albbi paramterekkel:


Most jhet a reactor SoftBody mdost.
Jelld ki a GeoSphere-t, menj a Modofier List panelre, s keresd meg a reactor SoftBody mdostt. lltsuk Be:

A tbbi nem fontos, max csak az, hogy mesh based legyen. De ez alapkonfigurciJ.
Most adj hozz egy SBCollection s egy RBCollection helpert.

Ezutn kvetkezhet:
RBCollection <kijell>
Pick <rkattint>
Padl <rkattint>
Vagy Add <rkattint> s ott a padlra, mind1.
Utna:
SBCollection <kijell>
Pick <rkattint>
Labda <rkattint>
Vagy Add <rkattint> s itt a labdra.
Jajj, lehet hogy elfelejtettem, de most akkor szlok, hogy a labdnak a padl felett kell lennie!!!
Vgl:
Reactor men, s kattints a Create animation menpontra.
Mr nzegetheted is a pattogst. Milyen szp.

Kb. gy nzhet ki, ha ksz van.
Ha brmilyen szrevteled van a Tutorial-lal kapcsolatban, rj a Moon Design frumba!
Nzd meg a ksz animcit itt.
Ezt a tutorial*-t szerzi jogok vdik, s csak a www.world3d.hu oldalra tehet ki. *Kpek, s szveg. Ha n is ki szeretn tenni a weboldalra, a ksztvel beszlje meg!!!
Moon Design 2004-12-29