|
Menü |
|
| |
|
3D Studio Max |
|
| |
|
Maya |
|
| |
|
Photoshop |
|
| |
|
|
|
A 3ds max v9ről |
|
|
Az Autodesk 3ds Max 9 szoftver felgyorsítja az újgenerációs digitális tartalomkészítés és látványtervezés folyamatát. | | | | |
Az Autodesk Inc. bejelentette az Autodesk 3ds Max 9 programot, a világhírű 3D modellező, animációs és renderelő megoldás legújabb verzióját. A 3ds Max 9 támogatja a 64 bites technológiákat, ezáltal ellátva a művészeket az újgenerációs játékfejlesztéshez, látványtervezéshez és a filmes és televíziós látványelemek (VFX) elkészítéséhez szükséges eszközökkel. A 3ds Maxot arra használták, hogy segítségével számtalan forradalmi projektet valósítsanak meg, beleértve New York City Szabadság-tornyát, olyan játékokat, mint az Assassin’s Creed, Gears of War, Guild Wars és a Mass Effect, és filmes kasszasikereket, mint az Aeon Flux, na meg a Harry Potter és a Tűz Serlege.
A 3ds Max 9-et a SIGGRAPH 2006 Autodesk pavilonjában, a Boston Convention Centerben, augusztus 1. és 3. között próbálhatják ki az érdeklődők.
„Az Autodesk 3ds Max 9 segítségével azokra a feladatokra koncentrálunk, amelyekkel ügyfeleink szembesülnek, amikor nagy tömegű, összetett adathalmazzal dolgoznak, valamint a nagyobb munkacsoportok kihívásaira” – mondta Marc Petit, az Autodesk média és szórakoztatóipari alelnöke. „A digitális alkotók a 3ds Max 9 használatával előnyhöz jutnak a programmag tökéletesítése, valamint a termelékenység és a munkafolyamat hatékonyságának növelése által. A program képessé teszi az alkotókat összetett térbeli adatkészletek kezelésére, amely az újgenerációs játékokat, filmeket, közvetítéseket és látványterveket jellemzi.”
„Az Autodesk 3ds Max az az eszköz, amelyet térbeli modellek és animációk készítésére használunk játékainkban, és izgatottan várjuk a 3ds Max 9 által nyújtott újításokat” - mondta a Silicon Knights játékstúdió elnöke, Denis Dyack. „Az 1990-es évek elejétől a 3ds Max jelentős szerepet játszott minden céges játékunk látványának sikerében, beleértve az olyan kasszasikereket is, mint a Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Eternal Darkness: Sanity’s Requiem, Bloody Omen: Legacy of Kain, Dark Legions és a Fantasy Empires. A 3ds Max most újra döntő szerepet játszik a Too Human újgenerációs, harmadik személyű hősi akciójátékunkban.”
A 3ds Max 9 program 64 bites szerkezete megkönnyíti a munkát a nagy tömegű adatkészletekkel, amelyek az újgenerációs, digitális tartalom elkészítéséhez szükségesek. A renderelés is nagyléptékű fejlesztésen esett át a mental ray 3.5 renderelőmagjával.
Robert Graves, a 3ds Max 9 béta tesztelője, és egyben a londoni GMJ Design Ltd. kreatív vezetője elmondta: „Egyre inkább a látványtervezési kommunikáció korszakában vagyunk. Az Autodesk 3ds Max 9 segítségével a GMJ Design lenyűgözően látványos tartalmat tud szolgáltatni ügyfeleinek. Az új tervező és design shaderek, a napfényrendszer finomítása és a továbbfejlesztett mental ray renderelés, ezenkívül a tökéletesített eszközök nagy adatkészletek kezeléséhez, mind-mind segítenek nekünk a valósághű tartalom elkészítésében, megrendelőink kívánsága szerint, saját, térbeli látványterveinkből.” A GMJ Design 3ds Maxot használt London és Liverpool városmodelljének elkészítéséhez.
Az Autodesk segíti a 3D-ben alkotókat a játékfejlesztésben, a látványtervek, film, tévé, műsorszórás és grafikai design megvalósításában, valamint abban, hogy ötleteik megvalósítására kelljen csak figyelniük, ne pedig a technikai lépésekre. Az Autodesk média- és szórakoztatóipari 3D termékportfóliója magába foglalja az Autodesk 3ds Max 9, a Maya 8 és a VIZ 2007 animációs, modellező és renderelő szoftvereket, valamint az Autodesk MotionBuilder 7.5 karakteranimációs szoftvert. A termékek közötti együttműködés Autodesk FBX ingyenes 3D fájlcsereformátumon keresztül történik.
Az Autodesk 3ds Max 9 kulcsfunkciói A 64 bites támogatáson, az új fényhatásokon, a több shaderen és a felgyorsított renderelésen kívül a 3ds Max 9 a következő funkciókat ajánlja az alapteljesítmény, a termelékenység és a folyamat hatékonyságának növelésére:
- Réteges átmenetrendszer, amely egyéni beállításokhoz és ellenőrzőkhöz adható
- A drótváz és az élmegjelenítő tökéletesítése, lehetővé téve a gyorsabb visszajelzést a viewporton belül
- XAF fájlok, amelyek elmenthetőek és betölthetőek bipedekbe, az információ könnyű átvitelének köszönhetően az egyéni beállításokba és beállításokból
- Tökéletesített haj és ruha, hajformázási képességgel együtt a viewportban
- Továbbfejlesztett fájlhivatkozás és a folyamatban lévő forrásfájlok követése
- Point cache 2, amely lehetővé teszi az alkotók számára, hogy deformált alakzatokat égethessenek egy fájlba a gyorsabb renderelés érdekében
- Tökéletesített kompatibilitás az Autodesk Mayával az FBX fájlformátumon keresztül
| | |
|
|
|
Naptár |
|
2025. Január
H | K | S | C | P | S | V | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
|
| | |
|
Chat |
|
| |
|
|